kendim oldum vazgeçtim çoğu şeyden

Kendim olmayı seçtim yaşamımdan bütün fazlalıkları attım geride kalanlarla devam ediyorum hiç bir zaman birşeyler kanıtlamaya çalışmıyorum insanların bu hayat için verdikleri onca çabaya sadece yüzeysel bakıyorum çünkü bu insanlar bu hayatı hiç bitmeyecekmiş gibi yaşayıp aç gözlülükle boğuşurken asla anda kalmadan sadece zevklerinin kölesi olmaktan başka hiç birşey yapmıyorlar ....Ben ise sadece izliyorum mal mülk kariyer tabiki herşey bi yere kadar çabalanmalı tamamen de boş yaşanmamalı fakat ya bunu insanlar dozunu bilemeden yapıyorsa hiç sordunuz mu baktınız mı etrafınıza zaman ilerliyor gözlerimizin altındaki çizgiler belirginleşiyor haydi dön bu kadar mücadeleden anı ne zaman farkedeceksin dön de bak işte ... ömür denen şey 3 nefes haydi vazgeç herşeyden minimalist ol boşver herkes yaşasın sen biraz farkındaysan yada uyanmak istiyorsan sadece yaşama sadece bakma gör ... özümseyerek sev özümseyerek anı yaşa belkide yarından daha kısa ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PSİKOLOJİ KONUSU

Hayat kısa sizin için mücadele eden insanları bırakmayın